lørdag 14. mars 2009

Trudde aldri det var mulig...

Å elske noen så høyt som jeg elsker min kjære sønn! det er en følelse som ikke kan beskrives med ord. Bare det¨å tenke på han etter han har lagt seg på kvelden får meg til å bli rørt til tårer, får lyst til å gå inn på soverommet å bare løfte han opp å klemme han så godt jeg bare klarer:-)

Uansett hvor sliten, trist eller lei jeg er så trenger jeg bare kaste et lite blikk over på min lille venn så lyser jeg opp til verdens beste humør igjenn!

Alt med han er jo bare så perfekt, alt fra de lille tærne til det nydeligste smilet som eksisterer på jord<3>
Tenk da, at jeg skulle være så heldig å få denne herlige lille gutten hos meg, ingenting i hele verden kunne gjort meg lykkeligere, han er absolutt ALT for meg:-D Jeg trudde ikke kjærligheten kunne bli så inderlig sterk, det er så ufattelig...

Og det beste er jo at den fortsatt bare blir sterkere og sterkere for vært eneste sekund som går.


Det er så morro å se de små framskrittene han gjør for vær dag, er helt utrolig at bare for 6mnd siden så lå han inni magen min, alt var ennå så fjernt, men nå så ruller han rundt fra mage til rygg og fra rygg til mage, han snakker og flirer som bare det, løfter opp tong selv og putter i munnen, kan nesten holde flaska selv, han har begynnt å ålet seg bortover gulvet, han står litt om han har noe å støtte seg på, han sitter nesten helt selv og han løfter opp hendene mott oss når han vil oppi hendene å kose, og han tar godt tak i deg å klemmer deg:-) nei gud så fort den der utviklinga går, tenk om ikke så alt for lenge så spriger han vel rundt her å herjer, det skal bli liv i heimen da ja tenker jeg:-p


Nei det er virkelig helt utrolig hvor heldig jeg er, kunne ikke fått en bedre sønn, han er bare helt PERFEKT!<3
*smeeeeeelt*<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar