mandag 27. april 2009

som tiden flyyyyyr!


Føler at jeg ikke rekker å følge med i svingene lengre her. Den herlige baby tiden bare flyr av sted rett forran øynene mine.
Tenk da, 7mnd er allerede gått og min bittelille baby, er plttselig ikke så veldig bitteliten lengre. Nei nå står han nesten selv, han sitter selv, han prøver å krype, han drikker av flaska selv og han har definitivt fått sine egne meninger om hvordan ting skal være og ikke være her:p hehe.. Helt rart hvor fort denne utviklinga har gått med tanke på at for 7mnd siden lå han bare der så fredelig å trengte hjelp til absolutt alt.
Jeg har verdens herligste sønn da, han er blid dagen lang og sover hele nettene så lenge ikke noe plager han. Rett og slett en skikkelig god klomp som får deg i suuuper humør uansett hvor sint eller trist du måtte være til tider:p er bare å kaste et blikk over på den smilende lille gutten og vips så er du i knall humør:D
Helt herlig er han på alle mulige måter, det beste som har skjedd i livet mitt uten tvil!!!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar